OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ

PREZENTAREA GENERALĂ A RESURSELOR UMANE

19148_62513_a3_cmyk_2017-11-30 Relaţiile de încredere cu angajaţii noștri precum și cu reprezentanţii angajaţilor și ai sindicatelor reprezintă nucleul viziunii noastre legate de angajatorul responsabil. Pentru a ne alinia cu răspunsul pieţei la evoluţiile tehnologice moderne, precum și pentru a adapta numărul de angajaţi la transformarea modelului de afaceri, în 2015 am pus în aplicare scheme voluntare de părăsire a companiei într-o manieră responsabilă din punct de vedere social. Programul nostru activ de management al schimbării, „Job Service & Placement”, pregătește angajaţii ale căror posturi sunt programate să fie desfiinţate sau au fost deja desfiinţate pentru accesarea oportunităţilor de angajare în interiorul și în afara companiei noastre. Îi ajutăm în analiza profesională, consultarea perspectivelor și le oferim asistenţă în aplicarea pentru noi locuri de muncă. De asemenea, aceștia pot primi plăţi compensatorii conform practicilor interne aplicabile.

La sfârșitul anului 2015, numărul total de angajati cu normă întreagă în cadrul operaţiunilor noastre de telefonie mobilă și fixă a fost de 6.368 angajaţi, în ușoară scădere cu 1,9%, comparativ cu 2014.

În cadrul Telekom Romania, principalul obiectiv este acela de a crea o cultură corporativă omogenă, bazată pe un dialog deschis cu angajaţii, promovarea muncii în echipă și împărtășirea  informaţiilor cu privire la strategia și performanţele companiei. În acest scop, folosim procese și instrumente de comunicare internă pentru a asigura informarea unitară și sincronizată a tuturor angajaţilor noștri. În 2015, am lansat “One Intranet” – prima platformă integrată de intranet, grupuri și campanii YAM, e-mail-uri de informare, buletine informative electronice săptămânale,  campanii interne, mesaje SMS, transmisiuni online în direct și pliante și postere informative.

În 2015, Telekom Romania și-a dus povestea la nivelul următor, prin intermediul celor mai bune practici privind comunicarea în domeniul responsabilităţii corporative. A fost asigurată o rată de răspuns de 100% pentru orice solicitare primită prin e-mail la adresa de e-mail dedicată comunicării corporative, 26% dintre angajaţi au participat la concursuri interne organizate pentru a promova iniţiative corporative și comerciale, în timp ce nivelul de înţelegere a schimbărilor și a strategiei a fost de peste 60%, conform sondajelor de opinie realizate la nivelul angajaţilor interni.

O imagine completă a structurii angajaţilor noștrii pentru anul 2015 poate fi gasită în capitolul „Imagine de ansamblu asupra performantei” al raportului, versiunea PDF.