PRODUSE ȘI SERVICII RESPONSABILE

TIC poate ajuta la creșterea eficienţei economice și a competitivităţii, poate facilita o mai bună gestionare a aprovizionării, depozitării și distribuirii produselor alimentare, poate sprijini politicile și strategiile electronice de sănătate în ceea ce privește telemedicina, poate facilita livrarea educaţiei la toate nivelurile, poate juca un rol semnificativ pentru a reduce amprenta de carbon a orașelor, poate stimula consumul și producţia durabile și poate permite interconexiunea la nivel mondial, accelerand progresul uman.

Obiectivul nostru este să transformăm potenţialul TIC în realitate. Investim în dezvoltarea de produse și servicii care abordează provocările sociale, economice și de mediu actuale, pentru fiecare sector în parte. În 2015 ne-am concentrat pe dezvoltarea de servicii pentru a sprijini orașele și companiile din România în reducerea consumului de energie și al emisiilor, îmbunătăţind nivelul lor de implicare socială și sporindu-le eficienţa materială.

Strategia noastră privind produsele și serviciile are ca scop atingerea următoarelor obiective:

  • Stimularea creșterii sustenabile a companiei noastre;
  • Susţinerea tranziţiei către o societate cu emisii reduse de carbon;
  • Facilitarea accesului la educaţie și la servicii de sănătate pentru cât mai mulţi oameni posibil;
  • Susţinerea dezvoltării durabile a comunităţilor din România;
  • Sprijinirea clienţilor pentru a-și atinge propriile obiective de sustenabilitate.

Vă invităm să descoperiţi abordarea noastră și realizările noastre.

Telekom Romania își propune să ofere produse și servicii responsabile, însoţite de etichetare și informaţii adecvate, pentru a oferi clienţilor săi securitate pentru toată durata de viaţă a produselor și a serviciilor și pentru a asigura confidenţialitatea datelor cu caracter personal. În acest context, toate produsele, accesoriile și serviciile pe care le oferim sunt certificate și poartă toate marcajele obligatorii impuse de legislaţia UE, directivele și reglementările privind utilizarea în condiţii de siguranţă, limitarea utilizării substanţelor periculoase și reducerea deșeurilor electronice. Telekom Romania depune eforturi să intensifice refolosirea și reciclarea materialelor și să susţină utilizarea în siguranţă a internetului. Comunicarea comercială se desfășoară în conformitate cu legile și reglementările în vigoare, în timp ce, în același timp, compania se angajează în mod constant să dezvolte instrumente și proceduri pentru a asigura confidenţialitatea informaţiilor personale ale clienţilor.

Progresul tehnologic oferă noi modalităţi de abordare a provocărilor generate de schimbările climatice, deficitul de resurse și asistenţa medicală la nivel naţional. Tehnologia informaţiei și comunicaţiilor joacă un rol cheie în acest context. Telekom Romania ajută consumatorii și clienţii business să reducă în mod eficient consumul de energie și să reducă emisiile de CO2, cu oferta noastră tot mai mare de produse ecologice și soluţii TIC inovatoare. Oferim servicii pentru dematerializarea proceselor de afaceri, cum ar fi facturarea on-line, fluxurile de lucru digitale și cloud computing.

Cloud Computing

Prin mutarea aplicaţiilor business obișnuite, cum ar fi e-mail-ul, software-ul CRM și software-ul de productivitate (foi de calcul, partajarea de fișiere, procesarea de text etc.) de pe sistemele informatice locale la servicii centralizate de tip cloud, se poate reduce consumul de energie electrică pentru componentele IT la nivel de companie, contribuind în mod direct la reducerea emisiilor de CO2. Serviciul nostru de tip cloud „One Drive” permite companiilor să reducă la minimum și costurile de logistică și întreţinere tradiţională (hardware/software). În esenţă, cloud computing oferă servicii on-line într-o utilizare sigură și neîntreruptă a infrastructurii IT, oferind utilizatorilor posibilitatea de a avea acces direct, de a-și monitoriza și gestiona datele cu ajutorul unor instrumente ușor de utilizat. Serviciul One Drive, de la Telekom, asigură un spaţiu de stocare date de 1 TB și acces la diverse aplicaţii de birou și de management.

Aflaţi mai multe despre serviciile business aici

 

Teleconferinţă

Soluţiile de teleconferinţă oferă beneficii substanţiale pentru sustenabilitatea afacerilor. Ele permit reducerea costurilor cu combustibilul și reducerea timpului asociat cu deplasarea fizică. Întâlnirile de afaceri, conferinţele, evenimentele sau chiar și instruirea se pot realiza acum fără eforturi de deplasare. Am integrat aplicaţia Teleconferinţă în serviciile noastre pentru clienţi corporativi. Serviciul (bazat pe cloud computing) permite companiilor să realizeze conferinţe video de oriunde, prin intermediul telefoanelor mobile smart, tabletelor sau laptop-urilor, pe care este instalat software-ul corespunzător.

Totodată, am oferit servicii de conferinţă audio direct acolo unde clienţii și partenerii noștri au avut nevoie, facilitând implicarea socială și comunicarea care nu ar fi fost posibile altfel. Pe plan intern, soluţiile de teleconferinţă ne ajută să gestionăm activităţile noastre la nivel naţional și să rămânem conectaţi cu toţi colegii din grup.

Ca o companie din domeniul tehnologiei de ultima generaţie, scopul nostru este să ne asumăm un rol de pionierat și să ajutăm la modelarea progreselor viitoare, motiv pentru care dezvoltăm soluţii inteligente pentru o mai mare eficienţă și comoditate menţinând, totodată, impactul asupra mediului la un nivel minim. Atenţia noastră include aici zonele de creștere, comunicarea M2M, telemedicina, birourile inteligente și orașele inteligente.

Biroul inteligent

În 2015 Telekom Romania a adăugat în portofoliul său două pachete M2M, care permit companiilor să controleze, să monitorizeze și să își automatizeze birourile de la distanţă: pachetul de securitate („Security”) și pachetul de confort („Comfort”). Astfel, Telekom transpune inovaţiile tehnologice TIC în soluţii concrete menite să ajute companiile mici și mijlocii să își gestioneze resursele mai eficient și să identifice noi oportunităţi pentru dezvoltarea propriei afaceri. Pachetele inteligente („Smart”) pentru birouri sunt gestionate prin aplicaţia mydlink Home, disponibilă gratuit în AppStore și Google Market. Aplicaţia se conectează și coordonează intuitiv toate echipamentele incluse în pachet, în timp ce setările de funcţionare pot fi stabilite în funcţie de nevoile clienţilor.

Pachetul de confort include un conector inteligent, un senzor de mișcare și o cameră HD cu funcţie de vedere pe timp de noapte încorporată, care vă permite să vedeţi până la 5 metri, chiar și în întuneric complet. Aceste dispozitive comunică utilizând reţelele Wi-Fi disponibile în birou și sunt controlate prin intermediul aplicaţiei mydlink Home. Clienţii pot adăuga și alte dispozitive „inteligente” în pachet, cum ar fi senzori de apă, sirene, camere IP sau prelungitoare audio Wi-Fi. Pentru cei care sunt în căutarea unui mediu mai sigur, pachetul de securitate include un hub de conectare, un senzor 3-în-1 pentru deschiderea ușii / ferestrei, temperatură și lumină, o sirenă și un monitor cu cameră HD. Hub-ul de conectare „Connected Home Hub” asigură legătura între reţeaua Wi-fi și celelalte dispozitive, în timp ce prin aplicaţia mydlink Home, utilizatorii pot controla și monitoriza biroul de la distanţă. În plus, clienţii pot include în pachet senzori de mișcare și de apă, precum și sirene, camere IP de 360 de grade, prize inteligente sau alţi senzori 3-în- 1 pentru deschiderea ușii/ferestrei, controlul temperaturii și luminii.

Primul „copac digital” cu conectivitate Wi-Fi

În martie 2015 Telekom Romania și Smart Sun Solutions au „plantat” primul copac digital din România în Timișoara. Acest „StrawberryTree”, primul încărcător public pentru dispozitive mobile din lume, bazat pe energie solară, oferă conectivitate Wi-Fi și este foarte potrivit pentru „plantarea” în parcuri, restaurante în aer liber sau în zonele comerciale. Conectarea la internet se bazează pe tehnologia 3G sau 4G, în funcţie de acoperire, și are o rază de cca. 10 metri. Bateriile reîncărcabile ale sistemului stochează energia și pot funcţiona timp de până la 14 zile. Arborele digital permite încărcarea simultană a până la 16 dispozitive și are o capacitate anuală de până la 840.000 de încărcări a câte 10 minute. Acesta nu este doar un concept foarte inovator, ci este de asemenea unul ecologic, cu un design ecologic și o amprentă de carbon neutră, oferind, totodată, un serviciu prietenos, convenabil și de inspiraţie în locuri publice aglomerate.

18_03_2015_copac_digital

The “Strawberry Tree” – aflaţi mai mult aici