VALORI ȘI PRINCIPII ESENŢIALE

VIZIUNEA NOASTRĂ

Ne propunem să devenim operatorul integrat numărul 1 de pe piaţa românească, cu o poziţie sustenabilă în toate segmentele și zonele geografice, capitalizând pe sinergiile fix-mobil de-a lungul lanţului valoric, pentru a avea un model operaţional foarte eficient și concentrat – totul pentru a oferi excelenţă clienţilor noștri.

Suntem determinaţi să ne realizăm viziunea prin materializarea promisiunii tehnologiei, respectiv să sprijinim și să consolidăm o viaţă bună pentru oameni, fără a compromite ecosistemele sau perspectivele de dezvoltare a generaţiilor viitoare. Baza de informaţii și cunoștinţe a societăţii se dezvoltă într-un ritm alert. Cu scopul de a reflecta schimbările din comportamentul clienţilor noştri și de a sprijini dezvoltarea inovatoare a tehnologiilor digitale, Telekom Romania îşi testează limitele în permanenţă pentru a continua să își dezvolte viziunea și aspiraţiile.

Cultura corporativă este un factor cheie în acest proces de dezvoltare, iar Principiile Esenţiale servesc drept piatra de temelie la baza acestei culturi. Așadar, valorile companiei au fost îmbunătăţite pentru a crea Principiile Esenţiale actuale. Acestea definesc modul în care ne comportăm și reprezintă valorile și credinţele noastre. Cu toate acestea, Principiile Esenţiale nu sunt destinate numai pentru uz intern, ci și pentru mediul extern al Telekom Romania. Acestea subliniază angajamentului social al companiei. Acestea reprezintă un instrument cheie în activităţile noastre legate de resursele umane. Ele constituie o bază de cooperare solidă la nivel de companie și ne ajută să îmbunătăţim experienţa clienţilor în interacţiunea cu produsele și serviciile noastre.

Comunicăm în mod regulat Principiile Esenţiale prin intermediul canalelor de comunicare interne pentru a ajuta la încorporarea acestora în rutina de zi cu zi a angajaţilor noștri. De asemenea, dezvoltăm proiecte și acţiuni interne, luând în considerare valorile noastre. În acest scop, organizăm Ziua anuală a Principiilor Esenţiale, subliniindu-le importanţa și beneficiile la nivelul
angajaţilor.

Accesaţi aici Codul nostru de conduită

CUM DORIM SĂ LUCRĂM?

Codul nostru de conduită

Următoarele Principii Esenţiale descriu ceea ce ar trebui să caracterizeze relaţiile și interacţiunile noastre cu terţii și cu colegii din cadrul companiei noastre. Aceste principii servesc de asemenea drept bază pentru Codul nostru de Conduită, concretizându-se în munca noastră de zi cu zi, prin impactul lor concret și practic.

  • Satisfacţia clienţilor și simplitatea ne conduc activitatea

    Clientul este centrul activităţii companiei noastre. Ne preocupă să cunoaștem și să înţelegem gândurile, emoţiile, cerinţele și experienţele clienţilor noștri. Credem că aceștia sunt factorii principali pentru reușita Telekom.

  • Respectul și integritatea ne ghidează comportamentul

    Cel de-al doilea principiu nu se referă doar la respect între colegi. Acesta se referă, de asemenea, la aprecierea clienţilor, partenerilor, furnizorilor și acţionarilor, precum și a societaţii și a mediului.

  • Toţi pentru unul – Unul pentru toţi

    Cooperarea este un element important în cultura noastră, a Telekom. Ca echipă, discutăm în mod deschis, acceptăm opinii diferite și dezbatem subiectele importante. Însă, odată ce se ia o decizie, aceasta va fi susţinută în egală măsură de către toţi cei implicaţi.

  • Cel mai bun loc pentru performanţă și dezvoltare

    Pentru a fi cea mai respectată companie din industria telecomunicaţiilor, Telekom are nevoie de angajaţi competenţi și motivaţi. De aceea, toţi managerii sunt încurajaţi să recunoască implicarea și reușitele individuale ale membrilor echipelor lor și să le ofere un mediu pozitiv de lucru, cu oportunităţi pentru dezvoltarea profesională.

  • Sunt Telekom – Poţi conta pe mine!

    Acest principiu reprezintă angajamentul personal al fiecărui angajat. Fiecare dintre noi este dedicat găsirii celor mai bune soluţii pentru solicitările clienţilor – fie că aceștia sunt utilizatori, colegi, parteneri de afaceri sau alţi parteneri ai companiei.